Maatregelen tegen het Coronavirus

Beste medewerker, bezorger en relatie,

De gezondheid en veiligheid van onze medewerkers, bezorgers en klanten staan voorop en daarom houden we de ontwikkelingen rond de uitbraak van het coronavirus in Nederland nauwlettend in de gaten en nemen natuurlijk maatregelen daar waar nodig. We volgen daarbij de algemene richtlijnen en aanwijzingen van het RIVM.

Bezorging

Het virus kan niet worden overgedragen via kranten, folders of flyers. Wij bezorgen daarom zoals gebruikelijk alle huis aan huis kranten en folders voor onze klanten. Juist nu is het van groot belang dat iedereen het lokale nieuws blijft ontvangen. Het is juist gezond om nu buiten te zijn!

Gevolgen voor de folderverspreiding

We bereiden ons voor op verschillende scenario`s, zodat we onze dienstverlening kunnen blijven continueren. Dit blijven we doen tenzij er beperkende maatregelen worden gesteld, waardoor huis-aan- huis verspreiding door onze bezorgers niet meer mogelijk is. Nogmaals: de volksgezondheid heeft prioriteit.

Eigen maatregelen

Naast de nationale maatregelen, zijn er ook een aantal maatregelen die wij zelf, uit voorzorg hebben genomen en waar u als relatie mee te maken kunt krijgen.

  • Alle externe medewerkers, toeleveranciers, partners en klanten hebben met ingang van 16 maart geen toegang tot ons pand.
  • Afdelingen maken onderling gebruik van gesloten/digitale communicatie. Fysieke communicatie tussen verschillende afdelingen is verboden.
  • Chauffeurs leveren materiaal niet verder dan de voordeur af.
  • Bezorgers worden middels een eigen informatie stroom dagelijks voorzien van alle belangrijke informatie.
  • Kantoor medewerkers werken zoveel mogelijk vanuit huis. (hierdoor is telefonisch contact soms beperkt mogelijk) Via de bekende email adressen proberen we u zo snel als mogelijk van alle informatie te voorzien.

Annulering verspreidingsopdracht

Mocht u door de recente ontwikkelingen uw verspreidingsopdracht(en) willen annuleren dan gelden hiervoor de onderstaande voorwaarden conform onze algemene leveringsvoorwaarden:

  • Een opdracht kan kosteloos worden geannuleerd tot vrijdag 12.00 uur 2 weken voor de week van de geplande verspreiding.
  • Na dit moment wordt 30% van de factuurwaarde van de geannuleerde opdracht in rekening gebracht.
  • Ontvangen wij de annulering van de opdracht na de dinsdag 12.00 uur in de week voorafgaand aan de verspreiding, dan brengen we 100% in rekening.

Op dit moment kunnen we nog niet goed inschatten wat de impact is van het feit dat de scholen dicht zijn. Wij zullen u daarom frequent op de hoogte houden van de laatste stand van zaken en de daaropvolgende stappen die wij zullen nemen.

2020-03-17T12:09:30+00:00

Leave A Comment